sobota, 13 kwietnia 2013

6.

 Witajcie! :* Dziękuję Wam za coraz większą liczbę odwiedzin i obserwatorów. Jest to dla mnie bardzo ważne, ponieważ wiem, że to co piszę dociera do jakiejś garstki ludzi na tym świecie ;) W poniedziałek znowu przeprowadzam się na tydzień, także będę miała problem z dostępem do Internetu, ale myślę, że sobie poradzimy. Będę w miarę możliwości cały czas na Twitterze. A właśnie, kto z Was ma tam konto? Ja niedawno założyłam, więc za bardzo nie ogarniam ;) Także zapraszam do obserwowania mnie, co oczywiście spowoduje, że i ja Was zaobserwuję na Twitterze.

 Ostatnio byłam na zakupach w SH i szczerze mówiąc zaczynam wyłapywać coraz to ładniejsze rzeczy. Udało mi się nawet znaleźć ciuchy H&M, także szaleję ;> Pogoda za oknem także coraz ładniejsza, rano świeci cudowne słońce, wieczorami pada.. ale i tak jest o wiele lepiej niż jakieś dwa tygodnie temu ;) Teraz zaprezentuję Wam kilka moich "łupów" ;>





tak, z SH, ale H&M, a bardzo lubię te produkty ze względu na wytrzymałość :)





To wszystko co chciałam Wam dzisiaj pokazać. Robi się coraz cieplej, także pewnie już niedługo pojawi się wiele stylizacji ;) Pozdrawiam i życzę Wam miłego wieczoru :*


13 komentarzy :

  1. Ojej, nawet nie wiem kiedy znów zaczęłaś prowadzić tego bloga. Pamiętam, że po drugiej notce długo Cię tu nie było, ale cieszę się, że znowu prowadzisz tego bloga, bo bardzo go lubię :) Niestety ja już swojego z opowiadaniami zakończyłam, bo każda historia kiedyś musi się skończyć, ale mam nadzieje, że nowe opowiadanie również Cię zaciekawi, zapraszam: http://i-am-katina.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Strasznie spodobała mi się ta pierwsza bluzka.
    Bardzo kobieca:)

    OdpowiedzUsuń
  3. To niesamowite ,że takie skarby można znaleźć w sh :)
    Zapraszam częściej :)
    http://hopeorbelieve.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Pierwsza bluzeczka jest super. Uwielbiam wszystko co koronkowe ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. jakie śliczne łupy ! :)

    uwielbiam sh tam są zawsze perełki pochowane ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja póki co nie zakładam konta na twitterze. Świetne łupy hehe :D

    obserwuję i liczę na rew

    OdpowiedzUsuń
  7. Bluzeczki są prześliczne :) Ja nie mam szczęścia do Sh ^^

    OdpowiedzUsuń
  8. Rrwelacyjne lupy! :)
    Buziaki
    H A L L O W K A A

    OdpowiedzUsuń
  9. Jaka piękna bluzka w te kwiatki, chce ją! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. zapraszam na konkurs http://pasjekaroliny.blogspot.com/2013/04/mini-rozdanie-z-okazji-200-obserwatorow.html

    OdpowiedzUsuń
  11. Hej!! Zapraszam Cię do wzięcia udziału w moim rozdaniu. Niewiele trzeba zrobić, wiele można wygrać! http://lllilian.blogspot.com/2013/04/rozdanie-konkurs.html -- lakiery, cienie oraz balsam do ust

    OdpowiedzUsuń
  12. cute! would you like to follow each other in gfc and bloglovin? let me know!

    OdpowiedzUsuń
  13. like the lace tops!!!


    <3
    http://fashionandfcuker.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Witaj na moim blogu :)
Jeśli Ci się tu podoba - zostań, zaobserwuj i oczywiście zostaw po sobie ślad! ;*

Jeśli nie - podziel się ze mną swoją opinią. Z chęcią przyjmuję wszelką krytykę.

Pozdrawiam i życzę miłego dnia!
Paulina.