sobota, 29 czerwca 2013

11. Intensywnie regenerująca maseczka L`Biotica Biovax

 Cześć Wam! :) Jak tam po zakończeniu roku? Paski są? U mnie niestety nie. Jedyne, czym się mogę pochwalić to ocena celująca na koniec roku szkolnego z podstaw przedsiębiorczości. Jestem w szoku, ale bardzo mi się to przyda, ponieważ zakończyłam już ten przedmiot. :) Za oknem znowu świeci słońce, w sam raz na dobry początek wakacji! ;)
 Całkiem niedawno dostałam intenstywnie regenerującą maseczkę do włosów przetłuszczających się L`Biotica Biovax.

D Z I A Ł A N I E
Dzięki zawartości naturalnych ekstraktów:
  • Kompozycja Biosiarki oraz ekstraktu z Pokrzywy skutecznie reguluje aktywność gruczołów łojowych. Zmniejsza wydzielanie sebum, dzięki czemu nie dopuszcza do przetłuszczania się włosów.
  • Naturalny ekstrakt z Miodu ma doskonałe działanie przeciwzapalne oraz oczyszczające,. Wpływa łagodząco na skórę głowy.
  • Ekstrakt z Henny ułatwia aktywnym składnikom wnikanie do wnętrza włosa i jego cebulki.


J A K  S T O S O W A Ć ?
Na umyte, osuszone ręcznikiem włosy rozprowadź odpowiednią ilość maseczki. Starannie wmasuj we włosy i skórę głowy. Aby uzyskać efekt intensywnej regenracji pozostaw maseczkę na 15 minut lub dłużej. Następnie dokładnie spłucz włosy strumieniem chłodnej wody. Kurację należy powtarzać co 3-5 dni.

E F E K T Y - czyli co obiecuje producent
  • Zmniejszenie wydzielania sebum
  • Wolniejsze przetłuszczanie włosów
  • Włosy są lekkie i puszyste


S K Ł A D

K O N S Y S T E N C J A

Moje zdanie: Maseczka ma bardzo dobrą, zbitą konsystencję, chociaż jeśli potrzyma ją się trochę dłużej na dłoni po prostu zaczyna ściekać. Ma cudowny zapach, a co najważniejsze - jej działanie jest skuteczne. Łatwo się spłukuje, pozostawia na włosach miły zapach. Wcześniej myłam włosy codziennie, lecz zaledwie po czterech użyciach tej maseczki myję włosy co 3 dni i myślę, że tak zostanie. Moim zdaniem godna polecenia :)

Któraś z Was miała już styczność z tym produktem? Jakie są Wasze wrażenia?

Pozdrawiam i życzę miłego dnia ;*


***





8 komentarzy :

  1. Nigdy jeszcze nie stosowałam żadnych maseczek na włosy. Musze wypróbować

    Zapraszam do mnie na przegląd prasy: www.ilonastejbach.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Również nie stosowałam takich maseczek, na moje szczęście wcale tego nie potrzebuję :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeszcze nigdy nie miałam maseczek do włosów tej firmy, ale czytałam o nich wiele pozytywnych recenzji :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajnie, że ma cudowny zapach:)
    Też mam 6 z PP:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam wszelkiego rodzaju maski do włosów więc na pewno niedługo się w nią zaopatrzę:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nigdy nie używałam ale brzmi fajnie :)
    Chyba go wypróbuje :D

    Ps.Dziękuję za komentarz i zapraszam częściej :D
    http://hopeorbelieve.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. U mnie niestety nie ma paska. Moje wlosy maja przeciwny problem bo sa za bardzo wysuszone :c
    Zapraszam do mnie :)
    www.dandfblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. teraz te oto maseczki są w biedronce, oglądałam je i teraz wiem że jutro z rana po nie idę :P Dziękuję za notkę, serio pomocna :D Świetny blog, Obserwuję i liczę na to sam :))) the-friends-diaries.blogspot.com
    Dopiero zaczynamy :) Jeśli masz jakieś pomysły co możemy zmienić bądź poprawić w naszym blogu to pisz w komentarzu, bardzo nam to pomorze! :) Pozdrawiam. Ann

    OdpowiedzUsuń

Witaj na moim blogu :)
Jeśli Ci się tu podoba - zostań, zaobserwuj i oczywiście zostaw po sobie ślad! ;*

Jeśli nie - podziel się ze mną swoją opinią. Z chęcią przyjmuję wszelką krytykę.

Pozdrawiam i życzę miłego dnia!
Paulina.