sobota, 7 września 2013

Cienie do oczu Fashion Trendy Quiz.

 Cześć, nadrabiam posty w weekend, bo wiem, że w tygodniu będzie z tym ciężko. Sorzy nie patyczkują się z nami. W ciągu najbliższych siedmiu dni czeka mnie sprawdzian i 3 kartkówki.. No cóż, jakoś dam radę :) Nie mam jeszcze wszystkich książek, ale to dobrze - z niektórych przedmiotów nikt od nas niczego nie wymaga, co mnie bardzo cieszy, bo mi to na rękę. Na poprawę humoru dobrze jest ozdobić swoją twarz cudownym makijażem.. moją propozycją są odcienie różu i fioletu - można z nich stworzyć fantastyczny makijaż. Ja nie mam do niego ręki, co zobaczycie na zdjęciu na końcu postu - całkowicie źle dobrana technika nakładania cienia do kontura oka, ale, wybaczcie mi, makijaż był robiony na szybko, bo bałam się o światło do zdjęcia. Po prostu chciałam Wam pokazać jak najbardziej realistyczne kolory ;) Nosiłam go potem przez drugie pół dnia i powiem szczerze.. nic się nie zmienił :) Oto potrójne cienie do powiek Fashion Trendy nr07 od firmy Quiz.


JAK STOSOWAĆ?
Myślę, że to indywidualna sprawa. Ja nakładam cienie pacynką, inni natomiast wolą palcami, jeszcze inni używają pędzelków. Dowolność! Tyle mogę na ten temat powiedzieć :) 


SKŁAD

KOLORYSTYKA

NA MOICH OCZACH
Nie krzyczcie na mnie :( W rzeczywistości makijaż wyglądał o wiele ładniej ;)

Moje zdanie: Cienie te są bardzo dobrze napigmentowane, nie obsypują się, ani nie kruszą. Ten makijaż wytrzymał ze mną pół dnia (ponieważ nałożyłam go ok. godziny 15.00), natomiast w innych dniach, kiedy nakładałam pojedynczo te cienie oczy nie wymagały poprawek przez cały dzień. Nie ma problemu ze zmyciem ich z powiek. Jestem zadowolona i ciekawa innych kolorów. Ja posiadam 9g odcienia 07 TRIO MAT. Produkt ten możecie dostać TUTAJ.

Produkt ten dostałam w ramach współpracy z firmą Quiz,
jednak nie miało to wpływu na moją opinię.

***






Bardzo Was proszę o dołączanie do fanpage bloga na FACEBOOK`U.

14 komentarzy :

  1. Ten fiolet cudnie wygląda :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zgadzam się, najbardziej podoba mi się właśnie ten śliwkowy odcień

      Usuń
  2. Uwielbiam wszelakie odcienie fioletu bo to mój ulubiony kolor! Cudne cienie ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne kolorki tych cieni, dobrze że są dobrze napigmentowane to jest najważniejsze :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładny kolor, ale na pewno nie dla mnie ;) nie lubię takich rzucających się w oczy cieni ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dobrze Ci w tym kolorze, ja koszmarnie wyglądam w fiolecie :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Ladne koloy jakby uzywala cieni to z pewnoscia rozwazalabym zakup z tej firmy ^^
    Pozdrawiam z Holandii !!
    Framlii.blogspot.com
    Zaobserwuj mysle ze ci sie spodoba !!

    OdpowiedzUsuń
  7. uwielbiam cienie tej firmy <3
    obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  8. ciekawe cienie, jednak ja w swojej kosmetyczne nie mam wcale cieni bo nie potrafię się nimi malować :)

    OdpowiedzUsuń
  9. cienie bardzo fajne, miałam okazję testować wersję z brązami i zgadzam się z recenzją w 100% :D

    OdpowiedzUsuń
  10. ładne kolory :)

    Zapraszam do siebie w wolnej chwili :)

    Oczywiście obserwuję jako Ewa TK :)

    OdpowiedzUsuń

Witaj na moim blogu :)
Jeśli Ci się tu podoba - zostań, zaobserwuj i oczywiście zostaw po sobie ślad! ;*

Jeśli nie - podziel się ze mną swoją opinią. Z chęcią przyjmuję wszelką krytykę.

Pozdrawiam i życzę miłego dnia!
Paulina.