niedziela, 26 stycznia 2014

L`Biotica. Regenerujący krem do rzęs.

 Witajcie! Za oknem śnieg, mróz, chociaż temperatura i tak już wzrosła o 10 stopni i teraz zamiast -24 jest -14. Bynajmniej u mnie, nie wiem jak u Was :) Czuję prawdziwą zimę, przeleżałam w łóżku pierwszy tydzień ferii, ale teraz znowu wracam do żywych. Ponadrabiałam już trochę zaległości związanych z Waszymi blogami. Bardzo Wam dziękuję za tak miłe i liczne ponowne przyjęcie mnie do blogosfery. To bardzo dużo dla mnie znaczy. Widziałam komentarze od niektórych z pytaniem o nowe posty, które pojawiały się jak mnie tu nie było. Życzę Wszystkim takich czytelników! Dziękuję :*
 Mijają już 4 miesiące odkąd stosuję krem do rzęs z L`Biotici. Dużo o nim słyszałam, więc postanowiłam zaryzykować. W dzisiejszym poście kilka słów o tym produkcie.


DZIAŁANIE
Został opracowany by odżywiać i odnawiać Twoje rzęsy, tak aby były naturalnie piękne. Oparty na naturalnych składnikach generyczny krem powodujący wzrost rzęs. Produkt może być stosowany bez ograniczeń przez osoby stosujące soczewki kontaktowe.

EFEKTY - czyli co obiecuje producent
- wydłuża, pogrubia rzęsy i zapobiega ich wypadaniu
- nawilża i wzmacnia stymulując wzrost rzęs


JAK STOSOWAĆ?
Powyżej na zdjęciu zamieściłam aplikator. Dzięki niemu możemy precyzyjnie nanieść krem na linię rzęs. Następnie delikatnie go rozcieramy. Oczywiście nakładamy go na oczyszczone rzęsy na noc. Rano nie zmywamy!

SKŁAD
Petrolatum, Oleum Ricinic Virginale Oil, Paraffinum Liquidum, Olea Europaea Serenoa Repens, Macadamia Ternifolia Seed Oil, Buxus Chinensis (jojoba Oil) Polyglyceryl - 4 Isostearate Panthenol.
/olejek rycynowy, parafina, wyciąg z palmy sabalowej, olejek z orzechów makadamia, olejek jojoba, pantenol/

KONSYSTENCJA

EFEKTY po 4 miesiącach !

Moje zdanie: Po pierwszym stosowaniu byłam bardzo rozentuzjazmowana tym kosmetykiem. Moje rzęsy na drugi dzień były miękkie, ładnie ułożone. Po ok. miesiącu zauważyłam, że już nie wypadają tak często jak dawniej. Są troszeczkę naturalnie podkręcone, czasem bywają sklejone na drugi dzień, a moje oczy stają się spuchnięte, ale mi to nie przeszkadza. Dużym plusem jest fakt, że mogą go stosować osoby noszące na co dzień soczewki kontaktowe. Moja koleżanka je stosuje, również kupiła ten krem i nie ma żadnych problemów. 
Jak na cenę, za jaką go kupiłam 11,99zł w aptece sądzę, że się sprawdza. Minęło już kilka miesięcy, a ja nie zużyłam jeszcze nawet w połowie tubki kosmetyku, a jest go 10ml. Jest idealny dla osób, które chcą wzmocnić rzęsy lub nie pogorszyć ich stanu.

A Wy używałyście tego kosmetyku?
Może któraś z Was słyszała o serum z tej serii?

Pozdrawiam ; *

11 komentarzy :

  1. piękny wystrój bloga :*
    zapraszam do mnie
    fashionable-sophie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. rzeczywiście widać różnicę, pomyślę nad zakupem ;)
    obserwujemy? jeśli tak napisz u mnie http://soooooooooswagkocie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Łał, nigdy nie widziałam takiego produktu!
    Pozdrawiam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. ooo od dawna takiego właśnie produktu szukałam! Chyba go zakupię! :)

    http://cappucinoworld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja mam krótkie rzęsy, przydałoby mi się coś w tym stylu ;)

    http://nattssworld.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. ja mam jakąś odżywkę innej firmy, zobaczymy jak się moja sprawdzi :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny Post + Ciekawie Piszesz <3

    zapraszam do mnie :
    dayskosteckiej.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawy post *.* Jest efekt ;) Byłoby nam miło gdybyś wpadła na naszego bloga i zostawiła po sobie ślad :D
    http://schowajmniepodlewepluco.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. świetny post ! bardzo interesujący :) podoba mi się tu
    zapraszam do mnie jak znajdziesz czas http://nikoladrozdzi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Witaj na moim blogu :)
Jeśli Ci się tu podoba - zostań, zaobserwuj i oczywiście zostaw po sobie ślad! ;*

Jeśli nie - podziel się ze mną swoją opinią. Z chęcią przyjmuję wszelką krytykę.

Pozdrawiam i życzę miłego dnia!
Paulina.