środa, 27 maja 2015

OTWIERAM WINO

Kończę przygodę z tym blogiem. Nie daje on mi już tyle radości, co kiedyś.
Możecie mnie teraz znaleźć TU:



Jeśli chcecie, to odwiedzajcie mnie teraz na moim nowym dziecku :)
Jeśli nie, to dziękuję wszystkim za współpracę, za miłe słowa oraz komentarze, z których wyniosłam wiele nauki - naprawdę, często też krytykowaliście, wyrażaliście swoje zdania, za co jestem ogromnie wdzięczna. Bez czytelników nie ma bloga. Ja wiem, że pisałam dla Was. Wiele się tu nauczyłam, dlatego tylko się przenoszę na inny adres i trochę inną tematykę.

Mój nowy blog to połączenie wielu tematów. Z racji tego, że pisanie o kosmetykach stało się moją pasją, ta kategoria również znalazła tam miejsce.

Zapraszam!


Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Witaj na moim blogu :)
Jeśli Ci się tu podoba - zostań, zaobserwuj i oczywiście zostaw po sobie ślad! ;*

Jeśli nie - podziel się ze mną swoją opinią. Z chęcią przyjmuję wszelką krytykę.

Pozdrawiam i życzę miłego dnia!
Paulina.