środa, 5 lutego 2014

Wyzwanie fotograficzne: Dzień 5!

 Systematyczność bywa naprawdę trudna.. w tej chwili (a dopiero piąty dzień mija) podziwiam wszystkie osoby, które systematycznie dodają wpisy na blogi, lub wgl coś cyklicznie wykonują. Mi osobiście jest już ciężko, o mały włos i zapomniałabym dodać wpis. Poszłabym spać, a jutro pewnie wstydziłabym się spojrzeć sobie w twarz.
Ale na szczęście mój kalendarzyk był w pogotowiu i mi przypomniał!

DZIEŃ 5: Ktoś, kogo kocham.
Co mogła wstawić nastolatka pod takim pytaniem? Swojego chłopaka. No i nic bardziej mylnego. Rodzinę swoją też darzę ogromną miłością, ale na nich jeszcze przyjdzie czas;) Otóż u mnie już prawie wiosna, więc się trochę "rozgolasiliśmy" ;) Niestety nie pozwolono mi wykonać tego zdjęcia, a tym bardziej: osoba, którą widzicie po lewej stronie zdjęcia (czyt. mój chłopak) nie pozwolił mi go zobaczyć. Do tego zaprotestował, że sam na tym zdjęciu nie będzie i mamy być na nim razem! No to po wielu próbach odmowy w końcu się zgodziłam, bo nie dawał za wygraną ;)
Ale za dużo już mówiłam o procesie powstawania tego zdjęcia. Teraz powiem Wam coś o tym człowieku ;) Otóż.. żeby nie przechwalać go za bardzo (bo jak przeczyta to uśmiech mu nie zejdzie z twarzy, a nie może być za kolorowo) to powiem, że jest za wesoły. Czasami już mam dość jego żartów, ale wszystko rekompensuje jednym całusem. Tak to już z NIMI bywa. Wyrażam się ogólnie, bo chyba każdej dziewczynie coś przeszkadza, a potem łączą się na dłużej, czasem nawet na całe lata. Co jak co, ale to bardzo ważna osoba w życiu każdej dziewczyny/kobiety. Oprócz przyjaciółki jest kolejną osobą pierwszego kontaktu, której możemy powierzyć wszystko. I to jest piękne. 
A tak w ogóle, to ma na imię Norbert :)

***
Macie takie osoby, z którymi spędzacie większość czasu?
Z którymi planujecie wspólną przyszłość, macie podobne perspektywy?
Przeżyłyście/liście już swoją pierwszą miłość?

Pozdrawiam ; *

11 komentarzy :

  1. Ojj tak, systematyczność jest bardzo trudna a osobą bez której nie wyobrażam sobie dnia jest mój Tż ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj ja bym tak nie mogla codziennie pisac :)) trzymam kciuki

    karolablogg.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj ja bym tak nie mogla codziennie pisac :)) trzymam kciuki

    karolablogg.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Też mam problemy z systematycznością ;D Pewnie, że mam taką Osobę od bardzo wielu lat ;)
    Pozdrawiam, Kalista

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam taką osobę z którą planuje przyszłość. :)
    Najwięcej czasu spędzam chyba że znajomymi.
    Ja potrafię być systematyczna, ale jeśli chodzi o posty to co, 2, 3 dni, ale codziennie bym nie umiała...
    Pozdrawiam.

    Koffam-zelki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Słodko razem wyglądacie :)
    Pozdrawiam cieplutko!
    juliettexoxo.blogspot.com ♡

    OdpowiedzUsuń
  7. Słodko razem wyglądacie, fajny opis.

    OdpowiedzUsuń
  8. Pasujecie do siebie :)
    Super blog :)
    Zapraszam do siebie i do obserwacji :) --> http://veneaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Kiedyś pisałam codziennie, ale nie przeszło :) Teraz mają to być co najmniej 4 posty w miesiącu :)

    OdpowiedzUsuń
  10. ślicznie razem wyglądacie. <3 mam dużo takich osób, z którymi spędzam większość czasu. fajnie, że są! :)

    berrysmilee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Witaj na moim blogu :)
Jeśli Ci się tu podoba - zostań, zaobserwuj i oczywiście zostaw po sobie ślad! ;*

Jeśli nie - podziel się ze mną swoją opinią. Z chęcią przyjmuję wszelką krytykę.

Pozdrawiam i życzę miłego dnia!
Paulina.