środa, 3 lipca 2013

14. Liebster Award

 Witajcie. Teraz taki szybki post, gdyż zostałam nominowana do Liebster Award. Kilka słów na ten temat:
,Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za “dobrze wykonaną robotę”. Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował.”
źródło: http://stylbycia.blogspot.com/2013/07/liebster-award-rozdanie.html


No to odpowiadam ;)
1. Czemu czytasz bloga (Styl Bycia)
Szczerze mówiąc dopiero trafiłam na tego bloga, ale przeglądając posty widać szczerość autorki, co jest bardzo ważne.
2. Jak trafiłaś do Stylu Bycia?
Autorka skomentowała mój blog, więc i ja weszłam na jej ;)
3. Co myślisz o przyjaźni?
Jest ona bardzo ważna w życiu każdego z nas, bez niej człowiek nie jest w stanie osiągnąć pełni szczęścia. Nawet takie uczucie jak miłość jest budowane na wzajemnych relacjach, tzn. na przyjaźni właśnie. Sądzę, że przyjacielem nie jest ten, kogo zna się przez rok i się z nim dobrze dogaduje. Przyjaciel to osoba, która zna Cie na wylot już od dobrych kilku/kilkunastu lat, potrafi Cię ochrzanić kiedy trzeba, ale również pochwalić i nigdy nie wmawia Ci, że jesteś idealna/y, że wszystko robisz doskonale.
4. Jesteś artystą?
Zależy w jakim sensie, artystka ze mnie dobra, ale taka życiowa ;) Jeśli chodzi o typowe artystyczne zajęcia to nie, sądzę, że nie.
5. Co myślisz o tym, że ktoś się może dobrze uczyć?
Zazdroszczę osobom, które się dobrze uczą. Sama bym tak chciała, tylko że nie mam motywacji. Chcę powalczyć w przyszłym roku o pasek, a kto wie? Może i o stypendium? Z takimi osobami można porozmawiać o wielu rzeczach. Oczywiście, nie pochwalam tego, że ktoś się tyko uczy i uczy - nie ma znajomych, zaniedbuje rodzinę. Nie, tak nie można. Ale gdy ktoś ma dużą wiedzę, ciągle ją zdobywa a do tego ma wiele osób wokół siebie jest przeze mnie podziwiany.
6. Piosenka na tą chwilę.
Muse - Feeling good.
7. Co myślisz o Justinie Bieberze?
Dzieciak, któremu uderzyła sodówa do głowy. Na początku był chłopcem o "wyrobionym" głosie, umiał śpiewać no i podobno był ładny. Wszystkie te pochwały sprawiły, że mamy teraz rozwydrzonego gówniarza (przepraszam za wyrażenia), który myśli, że może wszystko i na zbyt dużo sobie pozwala.
8. Czy piosenka Margaret "Thank You Very Much" jest trafna?
Ta piosenka... nie wiem, czy można to nazwać piosenką. Nie lubię jej, nie ma w niej nic.
9. Czytasz książki?
Tak! Książki to podstawa, jak dobrze wciągą to mogę czytać cały dzień ;)
10. Co myślisz o modach, które tak naprawdę często narzucają nam media?
Ja się tym nie przejmuję, po prostu patrzę w czym mi ładnie. Ale media nic nie narzucają. To ludzie sobie wmawiają, że muszą wyglądać tak jak on/ona.
11. Cieszysz się z wakacji?
No pewnie, świat czeka na mnie otworem <3

Pozwólcie, że ja nie będę nikogo nominowała. Nie mam aż tak wiele czasu, nie spędzam całych dni przed komputerem. Do tego blogów, które chciałabym nominować jest cała masa. Wszyscy, których obserwuję są godni nominacji. Dlatego chcę tylko podziękować Wam, że jesteście. Dziękuję również Sarze za docenienie. :)

***

Przypominam o ROZDANIU, któro jest na moim blogu.
Trwa od 1. lipca do 1. sierpnia tego roku.
Jedynym obowiązkowym warunkiem jest jedynie obserwacja bloga.
Zapraszam do posta z rozdaniem TUTAJ. :)



Zapraszam do wzięcia udziału w rozdaniu i życzę miłego dnia ;*


***


1 komentarz :

  1. Dziękuję bardzo za odpowiedzi, jak najbardziej wszystkie trafne i ciekawe :) Pozdrawiam!
    Styl Bycia

    OdpowiedzUsuń

Witaj na moim blogu :)
Jeśli Ci się tu podoba - zostań, zaobserwuj i oczywiście zostaw po sobie ślad! ;*

Jeśli nie - podziel się ze mną swoją opinią. Z chęcią przyjmuję wszelką krytykę.

Pozdrawiam i życzę miłego dnia!
Paulina.