sobota, 13 lipca 2013

20. Spa dla stóp od Perfecty.

 Cześć :) Jak wiecie mamy lato, więc nasze stopy potrzbują specjalnej pielęgnacji. Kto ma działkę, ten wie, że chodzenie na bosaka to codzienność ;) Wyjazd nad morze? Na plaży też poruszamy się boso. Ostatnio zaopatrzyłam się w SPA dla stóp od Perfecty, w którego skład wchodzi maska-serum do stóp oraz wulkaniczny peeling. Nie wybieram się nad morze, lecz moje stopy ostatnio wymagają naprawdę szczególnej pielęgnacji. Warto o nie zadbać, przecież to one dźwigają cały ciężar naszego ciała - należy im się trochę więcej uwagi. Przecież to nie trwa cały dzień ;) Wystarczy poświęcić im ok. 20 minut w ciągu całego dnia, a przecież cała dobra ma ich 1440, więc spokojnie, na nic poza tym nie zabraknie Wam czasu ;)


*zdjęcie pochodzi z serwisu weheartit.com



Na pierwszy rzut stosujemy wulkaniczny peeling do stóp

DZIAŁANIE
Peeling złuszczający do stóp zawiera pumeks ze skały wulkanicznej, który złuszcza zrogowaciały naskórek oraz olejek bawełnianym ciekłą parafinę i alantoinę, które wyglądzają, chronią i nawliżają naskórek.

JAK STOSOWAĆ?
Masować mokre stopy peeligiem przez około 5 minut. Następnie spłukać wodą i osuszyć.

SKŁAD

KONSYSTENCJA

Następnie nakładamy maskę-serum do stóp

DZIAŁANIE
Zawiera roślinno-witaminowy kompleks z arniką górską zmiękczający zrogowacenia oraz ciekłą parafinę i alantoinę przyspieszającą naprawę pęknięć naskórka i nawilżające.

JAK STOSOWAĆ?
Po wykonaniu peelingu nałożyć na stopy grubą warstwę, pozostawić na około 15 minut. Nadmiar wmasować.

SKŁAD

KONSYSTENCJA
Peeling jak i maska tworzą idealne połączenie, jeśli chcemy zapewnić swoim stopom odpowiednie nawilżenie oraz lekkość. Wszelkie zgrubienia zniknęły z moich stóp, stały się one w pełni nawilżone, a do tego peeling i maska pozostawiły na nich bardzo przyjemny zapach (mi się trochę kojarzy z cytrusami i wanilią, nie wiem dlaczego). Jeśli chodzi o maskę, bardzo dobrze się wchłania. Ogółem jestem bardzo zadowolona z tego produktu i wiem, że do niego wrócę. 

A Wy mieliście już to SPA dla stóp od Perfecty? Czy jesteście zadowolone z kosmetyków tej firmy?

***

Przypominam o ROZDANIU, któro jest na moim blogu.
Trwa od 1. lipca do 1. sierpnia tego roku.
Jedynym obowiązkowym warunkiem jest jedynie obserwacja bloga.
Zapraszam do posta z rozdaniem TUTAJ. :)

Zapraszam do wzięcia udziału w rozdaniu i życzę miłego dnia ;*


***





23 komentarze :

  1. Nie miałam, nie używałam, ale po tej recenzji może się skuszę c:

    OdpowiedzUsuń
  2. Używałam tego duetu, całkiem przyjemny, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Hm... jeszcze nie używałam takiego peelingu do stóp. Nie wiem też czy wyprobuję. A tak oogółnie to fajny blog ;) Z wielką chęcią zapraszam do siebie. Byłoby mi bardzo miło, gdybyś zaobserwowała, a nawet skomentowała ;) Zawsze się rewanżuję (wystarczy mnie powiadomić). ZAPRASZAM!
    http://mycreativeinterior.blogspot.com/

    x x x Isabelle

    OdpowiedzUsuń
  4. Dla mnie maska to bubel - nie chcę się wchłaniać i musiałam ją zmyć ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie się bardzo dobrze wchłonęła, może miałaś prawidłowo nawilżone stopy. :)

      Usuń
  5. nie używałam,ale dobra recenzja:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dzięki za recenzję, na pewno skorzystam ;-)
    zabawa-moda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Miałam, ale w sumie bez szału.

    OdpowiedzUsuń
  8. niedawno kupilam i będę próbować

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajny blog :)
    ciekawa recenzja :)


    jeśli chcesz, to wpadnij: www.pastelowe-lovee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Używałam. W sumie mogą być;]

    OdpowiedzUsuń
  11. Masz naprawdę świetnego bloga... strasznie podoba mi się jak piszesz widać, że to lubisz i wkładasz serce ! No i ten wygląd... Aż chce się tu zostać.
    Oczywiście Cię zaobserwowałam i liczę na to samo :P

    paula-paulka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Sama muszę zaopatrzyć się w jakiś dobry peeling do stóp, ale w nieco większej wersji :)

    OdpowiedzUsuń
  13. perfecta robi bardzo dobre peelingi jak i maseczki ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Chciałam ją ostatnio kupić, ale nie znalazłam. Teraz będę szukać do skutku, bo moje stopy potrzebują rozpieszczenia ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. dobre na babski wieczór z koleżanka :D

    OdpowiedzUsuń
  16. mam ale jeszcze nie przetestowane leży na półce w łazience,wypróbowałam natomiast wersje do manicure i bardzo mi się podoba :-)

    OdpowiedzUsuń
  17. Moim stopom też by się cos przydało :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetna recenzja! Jak znajdę ją to wypróbuje :)

    Pozdrawiam.

    http://imjustyna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Muszę dodać do mojej chciejlisty :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Muszę się zabrać za moje stopy, bo pielęgnuje je, ale ciągle jest coś nie tak :/

    OdpowiedzUsuń
  21. Mam wersję do rąk, ale jeszcze nie testowałam :) Po Twojej recenzji jestem pozytywnie nastawiona :)

    OdpowiedzUsuń

Witaj na moim blogu :)
Jeśli Ci się tu podoba - zostań, zaobserwuj i oczywiście zostaw po sobie ślad! ;*

Jeśli nie - podziel się ze mną swoją opinią. Z chęcią przyjmuję wszelką krytykę.

Pozdrawiam i życzę miłego dnia!
Paulina.