piątek, 19 lipca 2013

21. Lakier do paznokcie Oriflame.

 Witajcie! Na początku chciałabym Was bardzo przeprosić za moje chwilowe zawieszenie w blogosferze, ale niestety byłam chora. Teraz jest już o wiele lepiej, więc mogę zrecenzować dla Was chociaż lakier Very Me Oriflame. Jest to metaliczny kolor o fioletowym odcieniu. Kupiłam go za 5,90 i nie jestem zadowolona. Zapraszam do recenzji.


JAK STOSOWAĆ?
Oczywiście klasycznie pokrywamy płytkę paznokcia od góry do dołu nabierając odpowiednią ilość lakieru. I tu się pojawia problem. Kiedy nabrałam go bardzo dużo porozchodziło mi się wszystko na boki - norma, wiem, że tu zrobiłam błąd; lecz gdy wzięłam go mniej lakieru nie dało się nałożyć. Jednak wkońcu metodami prób i błędów jakoś udało pokryć mi się płytkę paznokcia, jednak niezbyt idealnie. Efekt końcowy zobaczycie w dalszej części posta.

KONSYSTENCJA

EFEKTY
Podczas aplikacji lakier ten nakładał się bardzo specyficznie. Miałam wrażenie, jakbym rzeczywiście pokrywała swoje paznokcie jakimś metalem. Może i kolor jest ładny, ale lakier nie jest najlepszy w nakładaniu. Osobiście nie polecam, wiem, że do niego nie wrócę. Może to po prostu ja nie umiem go nakładać? Nie wiem, ale nie sięgnę już więcej po żadne lakiery z tej serii.

Któraś z Was miała już te lakiery? Lubicie metaliczne odcienie?

***

Przypominam o ROZDANIU, któro jest na moim blogu.
Trwa od 1. lipca do 1. sierpnia tego roku.
Jedynym obowiązkowym warunkiem jest jedynie obserwacja bloga.
Zapraszam do posta z rozdaniem TUTAJ. :)

Zapraszam do wzięcia udziału w rozdaniu i życzę miłego dnia ;*


***


8 komentarzy :

  1. całkiem ładnie pokrył, ja nie używam lakierów z tej firmy :)

    www.DulcesCrujientes.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. muyszę przyznać,że mi kolor bardzo się podoba, chociaż sama nie miałam lakieru o metalicznych odcieniach ani z oriflame

    OdpowiedzUsuń
  3. B. ładny kolor ;-)

    zabawa-moda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. właśnie widzę, że aby go nałożyć musiałaś się namęczyć :/ czasem to wina pędzelka ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. ładny kolorek z metalicznym wykończeniem

    OdpowiedzUsuń

Witaj na moim blogu :)
Jeśli Ci się tu podoba - zostań, zaobserwuj i oczywiście zostaw po sobie ślad! ;*

Jeśli nie - podziel się ze mną swoją opinią. Z chęcią przyjmuję wszelką krytykę.

Pozdrawiam i życzę miłego dnia!
Paulina.