piątek, 5 lipca 2013

17. Błyszczyk do ust Oriflame + ROZDANIE.

 Witajcie! Jak mijają Wasze wakacje? Moje są wprost rewelacyjne. Zaczęły się z dosyć dużym rozmachem, ale dobrze mi z tym. Jak wiecie u mnie na blogu jest rozdanie a w nim.. błyszczyk do ust Very Me Mood Oriflame. Mam w domu jeszcze jeden, tylko że w innym kolorze - osobiście go używam, więc postanowiłam zrobić Wam recenzję na jego temat :)


D Z I A Ł A N I E
No cóż, jakie działanie może mieć błyszczyk do ust? To chyba oczywiste ;) Ten nie ma żadnych specjalnych zadań, poza faktem że usta mają wyglądać kusząco.


J A K  S T O S O W A Ć ?
Aplikacja jak wyżej. Wyciskamy odrobinę błyszczyku, następnie nakładamy go na usta. Metody są dwie - możemy wycisnąć trochę błyszczyku, chwycić pędzelek do malowania ust i czynić cuda lub po prostu wyciasnąć odrobinę kosmetyku i je nim smarować.


E F E K T Y - czyli co obiecuje producent
Połysk oraz delikatne krycie błyszczyku o cudownym aromacie (w tym przypadku owocu granatu) wzbogacony naturalnymi ekstraktami na poprawę humoru.

K O N S Y S T E N C J A

Moje zdanie: Duży minus za brak składu, natomiast jeśli chodzi o jego działanie to mi się podoba. Co prawda podczas pierwszej aplikacji błyszczyk wygląda na ustach dość "niespójnie", jednak po chwili wszystko zlewa się w jedną całość i tworzy naprawdę bardzo ładną powłoczkę na ustach. Jeśli chodzi o jego dostępność to możemy go nabyć jedynie u konsultantek Oriflame. Trwałość? Tak jak każdy błyszczyk, po posiłku trzeba troszkę poprawić.

Znacie ten produkt? Jak jesteście nastawione do produktów katalogowych tj. Oriflame/Avon?
Przepraszam za brak zdjęć "przed i po", ale moje usta objęła właśnie nieprzyjemna opryszczka :<


***

Przypominam o ROZDANIU, któro jest na moim blogu.
Trwa od 1. lipca do 1. sierpnia tego roku.
Jedynym obowiązkowym warunkiem jest jedynie obserwacja bloga.
Zapraszam do posta z rozdaniem TUTAJ. :)



Zapraszam do wzięcia udziału w rozdaniu i życzę miłego dnia ;*


***




19 komentarzy :

  1. Moja koleżanka z którą siedzę na biologii namiętnie go używa haha :)
    www.tanecznedusze.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Nigdy nie używałam, ale ma śliczny kolor *u*
    Dodaję blog do obserwowanych c:

    OdpowiedzUsuń
  3. Również nie używałam, ale kolor prześliczny! :)

    sylwiaa-m.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Mnie też podoba się kolor ;-)

    zabwa-moda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczny kolor! Nie używałam również. Nie przepadam za błyszczykami oraz szminkami :)

    ja już obserwuję, więc teraz zapraszam do siebie :)
    treletomorele.blogspot.com

    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawe i przydatne recenzje :)
    Follow?
    Fashionlikealife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawe i przydatne recenzje :)
    Follow?
    Fashionlikealife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. kolor wygląda świetnie, ciekawa jestem jak na ustach się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja rzadko kiedy kupuję kosmetyki kolorowe z Avonu czy Oriflame - już nie raz się na nich przejechałam... Ale za to uwielbiam ich zapachy, ot co :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również nieraz nie miałam pozytywnej opinii o wielu kosmetykach, ale są również takie, na które warto zwrócić uwagę;)

      Usuń
    2. czasami rzeczywiście coś zamawiamy, ale jednak nie odpowiada nam to. Drogie Klientki macie prawo zwrócić produkt zamówiony w Oriflame w ciągu 30 dni, jeżeli Wasze zużycie kosmetyku nie przekroczy 30 % :) To jest duży plus, ponieważ gdy kupowałam kosmetyki w drogerii (np krem do twarzy - jeżeli mi nie służył lądował w koszu = wyrzucałam do kosza pieniądze) natomiast tutaj jak coś zamawiam i mi to nie służy oddaję produkt i firma zwraca mi 100% ceny :) a z reklamacjami produktu nigdy nie ma problemu :)

      Usuń
  10. Śliczny kolor <3

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie, http://kejtis-life.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Już sam smak/zapach mnie skusił :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękny kolorek, buziaaaki laska :*

    http://ourloveourpassion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Good day! I know this is somewhat off topic but I was wondering
    if you knew where I could find a captcha plugin for my comment form?
    I'm using the same blog platform as yours and I'm having trouble finding one?

    Thanks a lot!

    Also visit my blog www.drgrzesiak.pl

    OdpowiedzUsuń
  14. What you posted made a ton of sense. But, what about this?
    what if you typed a catchier post title? I am not suggesting your content isn't good., however suppose you added a title that grabbed a person's attention?
    I mean "17. B�yszczyk do ust Oriflame + ROZDANIE." is kinda
    vanilla. You could look at Yahoo's front page and
    watch how they create post titles to get viewers interested.

    You might add a related video or a related pic or two to
    get readers interested about everything've written.
    In my opinion, it would bring your blog a little livelier.



    Also visit my blog post - zobacz www

    OdpowiedzUsuń

Witaj na moim blogu :)
Jeśli Ci się tu podoba - zostań, zaobserwuj i oczywiście zostaw po sobie ślad! ;*

Jeśli nie - podziel się ze mną swoją opinią. Z chęcią przyjmuję wszelką krytykę.

Pozdrawiam i życzę miłego dnia!
Paulina.