środa, 3 lipca 2013

15. Moje zakupowe łupy ;)

 Cześć! Piszę do Was teraz, ponieważ później jadę znowu na zakupy. Chciałabym w dzisiejszym poście pochwalić się Wam moimi ostatnimi zakupami w SH. Udało mi się "upolować" wiele bardzo ładnych rzeczy - już się nie mogę doczekać stylizacji z tymi ubraniami! :)




Wszystko zakupiłam w SH :) Chyba miałam ogromne szczęście tego dnia ;)
A Wam udało się coś ostatnio upolować? Czy gardzicie SH?

***

Przypominam o ROZDANIU, któro jest na moim blogu.
Trwa od 1. lipca do 1. sierpnia tego roku.
Jedynym obowiązkowym warunkiem jest jedynie obserwacja bloga.
Zapraszam do posta z rozdaniem TUTAJ. :)



Zapraszam do wzięcia udziału w rozdaniu i życzę miłego dnia ;*


***


15 komentarzy :

  1. Szkoda,że ja nie mam takiego szczęścia, pozazdrościć! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. pierwsza jest genialna! :))
    u mnie jest spoko lumpeks, ostatnio tam byłam i też wyszłam z kilkoma ciuszkami :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ta druga sukienka jest bardzo ładna, lubię właśnie te z zameczkami ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nominowałam Cię do Versatile Blogger Awards.Więcej informacji na moim blogu: animersel.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie no ta sukienka w wzór różyczek jest cudna =)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zakupy Ci się udały ;-)
    Blog podoba mi się,

    Obserwujemy ?

    http://zabawa-moda.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja też wpadam w szał kupowania letnich sukienek :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale ciuszki! Nie powiedziałabym, że są z SH. Ja nigdy na nic nie trafiłam, dlatego też z SH się nie lubimy. Wolę wyprzedaże :D
    Czekam na stylizacje!

    OdpowiedzUsuń
  9. pierwsza sukienka, aż brak mi słów, jest śliczna!*.*
    zapraszam
    http://asiorekk.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. przepiękna jest ta 2 sukienka.
    i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. strasznie mi się spodobały sukienki z suwakiem na plecach, więc wiadomo już która jest moim faworytem :>

    OdpowiedzUsuń
  12. ja nie kupuję w second-handach, zwykle nie ma mojego rozmiaru...;/

    OdpowiedzUsuń
  13. Pierwsza sukienka śliczna :) :3

    xoxo

    OdpowiedzUsuń

Witaj na moim blogu :)
Jeśli Ci się tu podoba - zostań, zaobserwuj i oczywiście zostaw po sobie ślad! ;*

Jeśli nie - podziel się ze mną swoją opinią. Z chęcią przyjmuję wszelką krytykę.

Pozdrawiam i życzę miłego dnia!
Paulina.