sobota, 27 lipca 2013

23. Deser z kiwi na zimno.

 Witajcie :) Ostatnio pogoda płata mi straszne figle. Raz jest zimno i pada, a raz słońce dogrzewa tak bardzo, że czuję się jakbym leżała na patelni. Dzisiaj mam właśnie taki gorący dzień, więc postanowiłam zrobić deser z kiwi na zimno.
Mi smakuje, jest on niezbyt słodki, bardziej kwaśny, ale orzeźwiający - a o to właśnie chodzi najbardziej w upał.


S K Ł A D N I K I
- 6 dużych kiwi
- 3 serki waniliowe homogenizowane Danio
- bita śmietana Śnieżka
- roztopiona czekolada gorzka lub sos czekoladowy

S P O S Ó B  P R Z Y G O T O W Y W A N I A
Na początku obieramy kiwi i wrzucamy je do blendera.


Następnie dorzucamy kilka listków bazylii. Wszystko razem "blenderujemy" na jednolitą masę i wstawiamy do lodówki na ok1h.



W międzyczasie szykujemy bitą śmietanę - ja użyłam Śnieżki, więc postąpiłam według instrukcji na opakowaniu, 
oraz roztapiamy czekoladę :)


Warstwy układamy z przeźroczystym naczyniu w następujący sposób:

Smacznego! ;)

Proszę o kliknięcia na baner VintageShop znajdujący się w prawej kolumnie bloga.

***



15 komentarzy :

  1. to teraz narobiłaś mi ochoty na taki deser :D
    zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale mi narobiłaś smaka!! :)) Super pomysł, na pewno kiedyś wypróbuję ten deserek :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Smakowitości :)
    Dziękuję za obserwację na Instagramie, również obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  4. przepis bardzo latwy, a deser wyglada bardzo dobry, wiec moze wyprobuje :) obserwuje i zapraszam:

    anonimestyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. ale pysznie wygląda ! muszę taki jutro zrobic :)
    OBSERWUJE I LICZĘ NA REWANŻ :) http://linka-kattalinka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Mniam *.* chyba sb taki deserek jutro zrobię ;).
    _____________________________
    Zapraszam również do mnie

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale pyszności ja właśnie wczoraj wcinałam arbuza na taką gorączkę

    OdpowiedzUsuń
  8. Tak średnio przepadam za kiwi, ale deser mimo wszystko wygląda przepysznie :)

    OdpowiedzUsuń

Witaj na moim blogu :)
Jeśli Ci się tu podoba - zostań, zaobserwuj i oczywiście zostaw po sobie ślad! ;*

Jeśli nie - podziel się ze mną swoją opinią. Z chęcią przyjmuję wszelką krytykę.

Pozdrawiam i życzę miłego dnia!
Paulina.