wtorek, 9 lipca 2013

18. Lakier do paznokci Essence + ROZDANIE

Witajcie Kochani! Ostatnio słońce było tak wspaniałe, że postanowiliśmy się ze znajomymi wybrać na zdjęcia. Aktualnie czekam, aż je dostanę, ale nie mogę się doczekać efektów. Jak tylko wpadną w moje ręce to Wam je pokażę ;) A teraz zaprezentuję Wam kosmetyk, który ostatnio wpadł mi w ręce, czyli lakier do paznokci Essence ; odcień 07 - cafe ole.


Stosujemy jak każdy lakier do paznokci ;) Czyli pokrywamy płytkę paznokcia jedną warstwą lakieru od góry do dołu. 

Na moich paznokciach lakier prezentuje się tak:
Oprócz ładnego koloru nude lakier ten charakteryzuje się bardzo fajną, płynną lecz trochę gęstszą konsystencją. Bez problemu wystarcza tylko jedna warstwa. Musimy robić nim zdecydowane pociągnięcia, ponieważ bardzo szybko wysycha, co sprawia, że po kolejnym pociągnięciu pojawią się "zacieki" na paznokciach. Po 10 minutach mogłam robić wszystko (dosłownie, ja myłam włosy). Niestety lakier ten wytrzymał na moich paznokciach 1 dzień, a w przypadku dwóch warstw 2 dni. Trzeciej warstwy nie nakładałam, ale nie, to tak nie działa, że ile warstw tyle dni utrzyma się lakier ;)

Któraś z Was miała już lakier Essence? Jakie są Wasze wrażenia?

PS: Planuję wkrótce dodać jakieś nowe etykiety do bloga, widziałam gdzieś już coś takiego jak Przegląd Prasy czy może chcielibyście, żebym umieszczała jakieś porady? Jeśli macie jakieś pomysły na posty piszcie! :)

***

Przypominam o ROZDANIU, któro jest na moim blogu.
Trwa od 1. lipca do 1. sierpnia tego roku.
Jedynym obowiązkowym warunkiem jest jedynie obserwacja bloga.
Zapraszam do posta z rozdaniem TUTAJ. :)



Zapraszam do wzięcia udziału w rozdaniu i życzę miłego dnia ;*


***




17 komentarzy :

  1. Ładny kolor, na pewno przyda mi się Twoja opinia ;-)

    zabawa-moda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Dla mnie za bardzo mdły kolorek, a dzisiaj akurat malowalam na pomaranczowy neon ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Tak, ja miałam kiedyś lakier z essence i efekty były takie same, jak Twoje, a oprócz tego, bardzo szybko mi zgęstniał :|

    Pozdrawiam i dodaję do obserwowanych :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kolor jest bardzo ładny. Delikatny i stonowany. Lubię takie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja nie miałam nigdy takiego :C Używam zazwyczaj tylko bezbarwnych ;)

    http://onceethought.blogspot.com/
    bedzie mi miło jak zaobserwujesz <3!

    OdpowiedzUsuń
  6. ardzo ciekawie i interesująco :)




    http://veeksler.blogspot.com/ bardzo proszę o komentarze i dodanie do obserwowanych odwdzięczę się tym samym :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam jeden lakier z tej serii, ale bardziej w beżowym odcieniu ;) A ten Twój ma bardzo intrygujący kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo mi sie ten kolor podoba! :)

    allaboutjoann.blogspot.com

    -JoAnn

    OdpowiedzUsuń
  9. ma bardzo fajny kolor :) lubię lakiery tej firmy

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam takie kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Naprawde dobrze piszesz !:) Świetny post

    http://kejtis-life.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Co miałam w poprzednim poście?

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękny kolor. Miałam kiedyś jakiś lakier z essence, i również byłam zadowolona.

    OdpowiedzUsuń

Witaj na moim blogu :)
Jeśli Ci się tu podoba - zostań, zaobserwuj i oczywiście zostaw po sobie ślad! ;*

Jeśli nie - podziel się ze mną swoją opinią. Z chęcią przyjmuję wszelką krytykę.

Pozdrawiam i życzę miłego dnia!
Paulina.