czwartek, 4 lipca 2013

16. Zakupy + ROZDANIE ! :)

 Witajcie! Wybrałam się wczoraj na zakupy z dwoma zamiarami. Moim celem było: kupienie koturnów oraz znalezienie dezodorantu w chusteczkach Cleanic. I wiecie co? Udało mi się! Osiągnęłam wczoraj swój zakupowy cel, a do tego nie wydałam nic na inne rzeczy, które przyciągały moją uwagę (szczególnie w Rossmanie). Zapraszam Was do oględzin moich wczorajszych zdobyczy ;>

P I E R W S Z A  P A R A


D R U G A  P A R A


Obie pary były zakupione w normalnym sklepie obuwniczym.

Jak wiecie wpadł mi w ręce również dezodorant w chusteczkach Cleanic Deo SOFT! :)

D Z I A Ł A N I E
Dezodorant i antyperspirant w chusteczce Deo Soft, dzięki zawartości związku glinu skutecznie hamuje pocenie, a jony srebra pomagają zapobiegać przykremu zapachowi. Wygodnie i dyskretnie odświeża i oczyszcza skórę.


J A K  S T O S O W A Ć ?
Stosować do ciała, nie stosować w okolicach oczu i na błony śluzowe.
(Miejsca przeznaczone do stosowania widzimy na obrazku)

E F E K T Y - czyli co obiecuje producent
- zahamowanie pocenia
- odświeżenie
- oczyszczenie skóry
- nie pozostawia śladów na ubraniu

S K Ł A D

Moje zdanie: Dezodorant w chusteczkach to fajna sprawa, kiedy wybieramy się na wakacje lub jakiś dłuższy spacer i nie mamy nic przy sobie, co mogłoby dać nam uczucie odświeżenia oraz oczyszczenia. Wypróbowałam go wczoraj na sobie i swoim chłopaku i powiem tak: ja chodziłam po mieście, spotykałam się ze znajomymi, robiłam zakupy - działanie chusteczek było rewelacyjne! Cały czas byłam (że tak to ujmę) sucha i nie czułam żadnego dyskomfortu. Natomiast mój chłopak pracował przy remoncie - u niego nie było żadnego efektu chusteczek. Także wniosek jest taki, że podczas dużego wysiłku fizycznego owe chusteczki nam nie pomogą. :)

Miałyście już takie chusteczki? U mnie dostępne są tylko w Rossmanie, nigdzie indziej nie znalazłam.


***

Przypominam o ROZDANIU, któro jest na moim blogu.
Trwa od 1. lipca do 1. sierpnia tego roku.
Jedynym obowiązkowym warunkiem jest jedynie obserwacja bloga.
Zapraszam do posta z rozdaniem TUTAJ. :)



Zapraszam do wzięcia udziału w rozdaniu i życzę miłego dnia ;*


***




20 komentarzy :

  1. Pierwsza para bucików jest przepiękna! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. piękne buciki tylko ten koturn mnie przeraża

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie kiedyś wogóle koturny przerażały, ale już do nich przywykłam ;) Teraz muszę mieć buty albo całkiem niskie, albo wysokie. :)

      Usuń
  3. Czytałam już o tych chusteczkach, ale jakoś do mnie nie przemawiają, zdecydowanie wolę tradycyjne dezodoranty ;)
    Obserwuję i zapraszam do mnie w wolnej chwili, prowadzę nowego bloga, miło by było gdybyś wpadła i została może na dłużej ;)

    sylwiaa-m.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. buty są przepiękne... idealne na letnie wypady :)
    masz bardzo ciekawy blog, będę wpadać częściej!

    a może wzajemna obserwacja??

    www.arcbleu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawe wzory masz na koturnach :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne buty!

    Obserwuję ;-)

    zabawa-moda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Rewelacyjne buciki :) A w tych drugich to się chyba zakochałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne te koturny w kwiecisty wzór, o jezu jak ja uwielbiam koturny <3 Będziesz super wyglądała:*

    http://ourloveourpassion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajne buty fajne, ale bardziej zainteresowalas mnie tymi chusteczkami ;>
    Chyba sobie zapodam ;D

    *Zapraszam do mnie, do komentowania/obserwowania i CZESTEGO WPADANIA;3U mnie nowy post!
    http://prawdziwieinaturalnie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajny blog! :) :) :)

    Zapraszam do komentowania mojego bloga:
    graphics--factory.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. piekne buty, w sam raz na wakacje:)

    OdpowiedzUsuń
  12. te drugie koturny świetne ♥ pierwsze trochę nie w moim stylu ale też ładne ;)

    a chusteczki fajna sprawa, szczególnie w takie dni jak teraz...

    OdpowiedzUsuń
  13. genialne koturny!*,*

    Zapraszam, liczę na szczerą opinię;*
    http://begin-with-nothing.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Hmm, bardzo ładne <3
    A co do rozdania, już lecę się zapisać <3
    www.tanecznedusze.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo lubię koturny :) Są wygodne i wydłużają nogę :))

    OdpowiedzUsuń

Witaj na moim blogu :)
Jeśli Ci się tu podoba - zostań, zaobserwuj i oczywiście zostaw po sobie ślad! ;*

Jeśli nie - podziel się ze mną swoją opinią. Z chęcią przyjmuję wszelką krytykę.

Pozdrawiam i życzę miłego dnia!
Paulina.