poniedziałek, 29 lipca 2013

24. Japan Style - przyjemne z pożytecznym.

 Witjacie! :) Wiele z Was napewno robi zakupy w internetowych sklepach z odzieżą i nie tylko. Ja ostatnio natknęłam się na sklep Japan Style, który ma bardzo ciekawy asortyment oraz interesującą ofertę dla blogujących. Na początku przybliżę Wam kilka stylizacji, które możecie nabyć w wyżej wymienionym sklepie.





 W poście wyraziłam się o tym sklepie "przyjemne z pożytecznym". Dlaczego? Już Wam wszystko wyjaśniam. Odnosi się to do społeczności blogującej. Dodając post o danym sklepie mamy do wyboru kilka ofert, które udostępnia na sklep.
Są to promocje, prezenty lub 10zł na Rodzinny Dom Dziecka w Toruniu. Moim zdaniem jest to bardzo ciekawa forma współpracy. Kto czyta mój blog regularnie wie, że jestem osobą wrażliwą, byłam w domu dziecka, lecz we Lwowie.
To, co tam zobaczyłam przyprawiło mnie o dreszcze, także jestem naprawdę pod wrażeniem pomysłodawców takiej formy skromnego sponsoringu dla dzieciaków.

 "Sklep internetowy z nietuzinkową odzieżą Japan Style zajmuje się produkcją, importem oraz sprzedażą najmodniejszych wzorów odzieży. Swoją ofertę kierujemy przede wszystkim do osób w wieku 15-25 lat w tym głównie do kobiet. Potrafimy jednak zaspokoić potrzeby wszystkich poszukujących czegoś nowego, niestandardowego, podkreślającego niesamowitą osobowość naszych klientów. Kompleksowo przeprowadzamy nabywcę przez cały proces zamówienia dostarczając odpowiedni towar nawet w niecałą dobę na terenie całego kraju. Dzięki dobrej lokalizacji wysokim poziomie innowacyjności jak i know-how jesteśmy w stanie zaproponować w odróżnieniu od konkurencji nie tylko "pustą" sprzedaż towaru a pełen pakiet korzyści, który zadowoli każdego klienta. Dążymy do zapewnienia mu towarów w szerokiej gamie modelowej w bardzo niskich cenach i przy zachowaniu wysokiej jakości, przy tym osiąganiu coraz większej powierzchni rynku. Naszą silną stroną jest wysoce rozwinięty system sklepowy oraz niskie koszty stałe co pozwala nam być zawsze krok od konkurencji."


To, czym również sklep ten zasługuje na uwagę jest również fakt zakładki dla naszych kochanych chłopców. 
Możemy tam znaleźć wspaniałe ubrania, gustowne bluzy. Zresztą, same zobaczcie. :)


Zapraszam Was serdecznie do odwiedzania tego sklepu. Naprawdę warto.
Korzystałyście już z jego oferty? Co o nim sądzicie?
(Poniższy obrazek odniesie Was do najnowszej kolekcji)

***



36 komentarzy :

  1. Zamawiałaś coś u nich? Jestem ciekawa jakości.

    OdpowiedzUsuń
  2. fajne ciuszki, no i rewelacyjne bluzy dla facetów!

    OdpowiedzUsuń
  3. ja niedługo zaczynam współpracę z tym sklepem i oczywiście wybieram 10zł na Dom Dziecka! :)

    anonimestyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawy ten sklep, bardzo ładne rzeczy :) No i oczywiście świetna inicjatywa z tym 10 zl na dom dziecka! :)

    sylwiaa-m.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Rzeczywiście ciuchy fajne, ale materiał nie jest taki świetny ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. ja osobiście kupiłam tam raz bluzę. Nie oszukujmy sie wyglądała jak z rynku :c ale mają ciekawe pomysły na ciuchy tylko wykonanie ich jest do bani.
    zapraszam do mnie http://jennymargaretfashion.blogspot.com/ ;D

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo lubię japan style- mam tą mgiełke w kwiatki ze zdjecia:)
    forma wspolpracy - naprawde fajna !

    zapraszam do mnie: la-mujer-perfectaa.blogspot.com

    obserwuję:)

    OdpowiedzUsuń
  8. świetny blog, z przyjemnością się czyta oraz z pewnością zostaje na dlużej. zapraszam również do siebie luuvmy.blogspot.com obserwujemy ? :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Strasznie podoba mi się Japan Style, alejakoś jak zakładam, to nie wyglądam już tak kawaii ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. modelki Azjatki we wszystkim wyglądają ładnie

    OdpowiedzUsuń
  11. Widziałam pare ciuchów i są śliczne :D
    Zapraszam na mojego bloga.Było by miło gdybyś pozostawiła po sobie ślad w postaci komentarza :http://wana-wanaa.blogspot.com/
    + Obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  12. asortyment mają ciekawy. Ciekawe jak z jakością. Pozdrawiam!
    www.sandicious.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Zazwyczaj sklepy "Japan coś tam.." mają fajne ubrania, ale z jakością to już niestety gorzej :/

    OdpowiedzUsuń
  14. ciuchy super, mają taki inny, słodki klimat :) ja słyszałam, że to ich 10 zł to jakiś pic na wodę i wcale ich nie przekazują, ale nigdy nic nie wiadomo ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. ciuszki ładne, ale najlepiej wyglądają na osobach drobniutkich, niewysokich i szczupłych, takich jak Japonki. Ja jestem szczupła ale raczej wzrost mam za duży na takie ubrania

    OdpowiedzUsuń
  16. niby fajne są tam ubrania ale jakoś nie przemawiają do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Lubię japan style za małe rozmiary ;d często trudno jest mi znaleźć ładny ciuch i dobry na mnie, gdyż noszę rozmiar xs, a niektóre firmy nawet go nie produkują...

    OdpowiedzUsuń
  18. Japan Style ma jakby nie patrzyć całkiem niezłe ubrania ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękny ten japoński styl:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Hej :D

    Nominowałam Cię do The Versatile Blogger Award. Więcej informacji u mnie :D

    Obserwuję i w ramach wdzięczności za nominację liczę na jakiś rewanżyk :))

    Pozdrawiam,
    Ania :D

    http://bauerkowa.blogspot.com/
    Facebook: Bauerkowa Official
    instagram: @bauerkowa
    ask.fm/BauerkowaOfficial

    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja nie mam przekonania co do Japan Style, a dodatkowo oferowane tam ubrania średnio mi się podobają ;).

    http://because-its-my-story.blogspot.com/
    + obserwuję :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oglądałam te ciuchy :3
      mało w moim stylu :<
      moze obserwujemy? jeśli tak to zaobserwuj mnie i napisz a ja na 100% się odwdzięcze :)
      http://uszatkaa.blogspot.com/

      Usuń
  22. Kiedyś zakupiłam sobie sukienkę w tym stylu, lecz moim zdaniem jest średnia jakościowo. Może trafiłam na złą partię, ale mimo wszystko - od tamtej pory nie skusiłam się na ich ubrania :)

    OdpowiedzUsuń
  23. masz bardzo świetnego bloga i na pewno go jeszcze odwiedzę :) Zapraszam do mnie: http://lifesveronica.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. http://alepaznokcieee.blogspot.com/2013/07/1-rozdanie-przywitaalne.html Zapraszam na rozdanie mega paki kosmetyków Balea :*

    OdpowiedzUsuń
  25. Uwielbiam ubrania z tego sklepu :)

    OdpowiedzUsuń
  26. już zaglądam na ten sklep
    nie spodziewałabym się,że jakikolwiek sklep coś takiego robi

    OdpowiedzUsuń
  27. z pracą dla niepełnoletnich rzeczywiście bywa ciężko ;(

    OdpowiedzUsuń
  28. Ja kiedyś kupiłam sobie jedną rzecz japan style. Strasznie długo czekałam na przesyłkę, a jakoś była okropna. Także nigdy więcej :D

    OdpowiedzUsuń
  29. Japan style - na zdjęciach wszystko pięknie i uroczo :) Ale w rzeczywistości cienizna.

    OdpowiedzUsuń
  30. Fajny ubrania i styl :)
    Obserwuje i jak Ci się spodoba mój blog to też zaobserwuj :)

    reemixer.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Witaj na moim blogu :)
Jeśli Ci się tu podoba - zostań, zaobserwuj i oczywiście zostaw po sobie ślad! ;*

Jeśli nie - podziel się ze mną swoją opinią. Z chęcią przyjmuję wszelką krytykę.

Pozdrawiam i życzę miłego dnia!
Paulina.