czwartek, 11 lipca 2013

19. Zakupy + ROZDANIE!

 Cześć :) Tak jak wspominałam wybrałam się dzisiaj na zakupy. Większość produktów zakupiłam w Rossmanie, ale odwiedziłam również aptekę. Lakier jest z Oriflame, od którego zamówienie przyszło mi dziś w południe. Aktualne kosmetyczne zapasy przedstawiają się w następujący sposób:






Przy wyjściu z Rossmana nie mogłam się oprzeć cudownemu stoisku Pachnącej Szafy, więc postanowiłam zaopatrzyć się również w zapach do swojej  garderoby ;)

Miałyście już któryś z tych produktów? Którego recenzję chciałybyście zobaczyć pierwszą?

***

Przypominam o ROZDANIU, któro jest na moim blogu.
Trwa od 1. lipca do 1. sierpnia tego roku.
Jedynym obowiązkowym warunkiem jest jedynie obserwacja bloga.
Zapraszam do posta z rozdaniem TUTAJ. :)



Zapraszam do wzięcia udziału w rozdaniu i życzę miłego dnia ;*


***



23 komentarze :

  1. dove od dawna nie miała a dobre

    OdpowiedzUsuń
  2. Amazing products, dear!

    bloglovin.com/blog/3880191

    OdpowiedzUsuń
  3. Te maseczki do włosów podobno są świetne,mam zamiar też je sobie kupić :)

    PS.To zdjęcie miało pokazać,że niektóre dziewczyny potrafią umiejętnie nakładać na sb makijaż,a nie robić z sb plastiku :)

    http://hopeorbelieve.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. ja sobie jakieś maseczki musze sprawić ;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. też niedawno kupiłam to spa dla stóp ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super zakupy :) Maseczki z Ziaji i peeling z Perfecty też miałam nie raz :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow, ile zakupów :D aż zazdroszczę ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Maseczki z Perfecty często są u mnie w domu:)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  9. a ja chętnie poczytam o maskach z biovaxa :)

    OdpowiedzUsuń
  10. you have nice stuff http://differentcands.blogspot.kr/2013/06/whatiwear-fashion-gathering-in-seoul.html

    OdpowiedzUsuń
  11. Zakupy udane to najważniejsze xoxox
    +obserwuję, liczymy na rewanż ♥
    http://solodayworld.blogspot.com/ <<<<<ZAPRASZAMY ♥

    OdpowiedzUsuń
  12. oo widać,że zapasy zrobione;)

    OdpowiedzUsuń
  13. spore zakupy! najbardziej zaciekawił mnie ten zapach do szafy ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. świetny blog :D
    obserwujemy?

    photo-andyou.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. ciekawe rzeczy, najbardziej w oko wpadł mi ten zapach do szafy ;)

    myślę że warto dodać do obserwowanych dlatego to uczynię ;*
    pozdrawiam i zapraszam do siebie www.DulcesCrujientes.blogspot.com + dodaj do obserwowanych jeśli ci się spodoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Polecam ją :)

    uwielbiam te zapachy z pachnącej szafy ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Biovax i Dove są świetne, sama używam od dłuższego czasu. :)

    OdpowiedzUsuń

Witaj na moim blogu :)
Jeśli Ci się tu podoba - zostań, zaobserwuj i oczywiście zostaw po sobie ślad! ;*

Jeśli nie - podziel się ze mną swoją opinią. Z chęcią przyjmuję wszelką krytykę.

Pozdrawiam i życzę miłego dnia!
Paulina.